雨果

Whiskey and Morphine - Alexander Jean

sweetest:

「沦陷」

撩人的声线,迷醉!

Alexander Jean,是美国流行摇滚歌手Mark Alexander Ballas和女友 BC Jean共同组建的乐队,名字分别取自两人名字的一部分,两人已于2016年圣诞节在加利福尼亚州马里布市成婚。

 

歌词:

I'm wanted for addiction
我想要一些让我上瘾的东西
She's feeling for a thrill
她正在寻找一种刺激感
We've been scream for attention
我们强烈地想引起注意
And any little thing to numb this hell
做任何事情来花天酒地
Oh every now and then I like to get me some to get me some
Oh每时每刻,我都想要这种刺激感
Oh even though it's just a face
Oh虽然这只是一张面具

Oh know I feel like I've been in a hit and run this shit ain't fun
我觉得自己一直在痛苦地奔跑,这一点也不有趣
I'm still here and you've got my aim
我仍在这里,你已经成为我的目标
I've got whiskey and morphine
我有威士忌和吗啡
Rushing through me
极速麻痹着我
The stairs are moving quicker than I'm running, And I'm tripping over absolutely nothing.
楼梯极速移动着,快过了我的脚步,我绝对没有被什么绊倒
Thanks to Whiskey and morphine
多亏了威士忌和吗啡
I'm up and away up and away up and away.
我起身离开,不再回头
I'll finish every bottle
我将喝完每瓶酒
Till I'm empty on the floor
直到我躺在地板上失去知觉
Then do it all again tomorrow Mmm
明天我还会做同样的事
And any little thing to numb this hell
任何能够暂时麻痹痛苦的事
Oh every now and then I like to get me some to get me some
每时每刻,我都想要这种刺激感
Oh even thought it's just a face
尽管这只是一种伪装
Now i feel like I've been swalloing a loaded gun
我感觉我在吞下一支装满子弹的枪
This shit ain't fun
这一点也不有趣
I'm on the verge of painting with my brains
我已经在粉刷记忆的边缘
Help me
帮帮我吧
Whiskey and morphine, rushing through me
威士忌和吗啡的刺激涌向我
The stairs are moving quicker than I'm running and I'm tripping over absolutely nothing
楼梯极速移动着,快过了我的脚步,我绝对没有被什么绊倒
Thanks to whiskey and morphine
多亏了威士忌和吗啡
I'm up and way up and away up and away
我起身离开,不再回头
I'm high
我很快乐
And there's no climbing down
我不必再让步
Uh I'll have another
直到我拥有下一位
Uh I'll have another
直到我拥有下一位
Uh I'll have another now
直到我爱上下个人
Uh I'll have another
直到我拥有下一位
Uh I'll have another
直到我爱上下个人
Uh I'll have another now
直到我爱上下个人
I'm wanted for addiction
我想要一些让我上瘾的东西
She's feeling for a thrill
正在寻找一种刺激感
I've got whiskey and morphine
我有威士忌和吗啡
Rushing through me
那些刺激涌向我
The stairs are moving quicker than another
楼梯极速移动着,快过了我的脚步
And I'm tripping over abolutely nothing
我绝对没有被什么绊倒
Tanks to whiskey and morphine
多亏了威士忌和吗啡
I'm up and away up and away up and away
我起身离开,不再回头
Uh I'll have another
直到我爱上下个人
Uh I'll have another
直到我爱上下个人
Uh I'll have another now
直到我爱上下个人
Uh I'll have another
直到我爱上下个人
Uh I'll have another
直到我爱上下个人
Uh I'll have another now
直到我爱上下个人

评论

热度(284)