雨果

Song for the Journey - Tish Hinojosa

存档灵魂:

Song For The Journey
旅 途 之 歌


【歌词】


Here's song for the journey
As we draw near the line
Though our hearts bear a tear
As we wave our goodbye
May the clouds part before you
May the stars kiss your eyes
Lonely oh, lonely air, lonely eyes
这是首写给旅途的歌
当我们离别之日临近
我心不能承受一滴泪之轻
当我们挥手告别
也许那云朵能代替我表白
也许那夜空星辰因亲吻你眼眸才闪烁
孤独啊,寂寥的空气,寂寞的双眸。

There are days made for wonder
And laughter and wine
May your dreams take you places
Through rivers and wind
If we don't count our blessings
We're wasting our time
Lonely oh, lonely air, lonely eyes
这是等待惊奇的煎熬时日
期待笑语与美酒
也许你的梦会带你抵达
河水流淌,微风传送
如果我们忘记了相互祝福
那么我们就有负我们光阴
孤独啊,寂寥的空气,寂寞的双眸。

Heaven knows where the road falls before me
May the angels hold those left behind
When I think of the treasures
And pleasures we find
There are many
And many were mine
天堂知道我要走的路
天使守护着过往时光
当我回忆那珍藏
我们愉悦彼此
耐人寻味
这妙不可言流淌我心。

If your love may grows weary
And you can't face the night
I will give you my shoulder
For the weight on your mind
If we don't count our blessings
We're wasting our time...
Lonely oh, lonely air, lonely eyes
如果你的爱疲惫不堪
无助守望长夜漫漫
我将给你我的怀抱
让你心珍重
如果我们忘记了相互祝福
那么我们就有负我们光阴
孤独啊,寂寥的空气,寂寞的双眸。

Heaven knows where the road falls before me
May the angels hold those left behind
When I think of the treasures
And pleasures we find
There are many
And many were mine
天堂知道我要走的路
天使守护着过往时光
当我回忆那珍藏
我们愉悦彼此
耐人寻味
这妙不可言流淌我心。

Heaven knows where the road falls before me
May the angels hold those left behind
If we don't count our blessings
We're wasting our time
天堂知道我要走的路
天使守护着过往
如果我们忘记了相互祝福
那么我们就有负我们光阴。

Here's song for the journey tonight
今夜,我为你唱响这首旅途之歌。


评论

热度(16)